با پیشکثوت ارزنده کونگ فو مصطفی جلالی
 
بانوان پرتوآ مازندران
 
 

آیا در حال حاضر هم تدریس میکنید؟
بله در حال حاضر هم در تورنتو کانادا باشگاه ورزشی دارم. این باشگاه را از سال 2005 فعال ساختم. از آن زمان تا به حال کلاسهای من بدون وقفه ادامه داشته است.
موقعیت باشکاه من در محله ایرانی ها نیست. باشگاه من در محله ایتالیایی ها واقع است و حمایت آنها را دارم.

آیا شاگردان شما هم در دیگر کشورها فعالیت دارند؟
بله، تعدادی از شاگردانم در کشورهای دیگر به تدریس کونگ فو مشغول هستند.
از آن جمله به کشور آلمان میتوانم اشاره کنم که در این کشور بابک توسلی فعالیت خوبی دارد، در هلند نیز آقای وثوقی هستند.

گویا مسوولیت فنی اتحادیه ووتا به عهده شماست؟
بله. اتحادیه ووتا از من خواست که به ایران بیایم و مسوولیت کمیته فنی ووتا را بر عهده گیرم. بنده هم در بدو ورود پیشنهاد برگزاری استاژها را مطرح کردم و پیشنهاد کردم این استازها از ابتدایی ترین موارد شروع شود و همین منوال هم پیش رفت و استاژهای مختلفی را در تهران، خوزستان، اصفهان و کرج برگزار کردیم که از ابتدایی ترین موارد در آنها تدریس آغاز شد.

برتری کونگ فو نسبت به دیگر رشته های رزمی در ایران چیست؟
کونگ فو ایرانی نسبت به بقیه رشته ها برتری های به خصوص و اختصاصی خود را دارد. این برتری ها نسبت به رشته ها ی وارداتی کاملا مشهود است. از آن جمله میتوانیم به نداشتن وابستگی اقتصادی اشاره کنم و عدم نیاز به ورود مربیان خارجی ولولزم که از نکات پویای در هر رشته است.
و در ادامه نداشتن وایستگی فرهنگی و در کنار آن عدم ورود فرهنگ بیگانه به کشور از مزیت های بارز رشته کوگ فو است. از امتیازات این رشته میتوان به صدور نرم افزاری و اعزام های مربی به کشور های خارجی اشاره کرد که راهی برای درآمد زایی به کشورمان است. در کنار اینها صدور فرهنگ ایرانی در کنار اشاعه رشته کونگ فو و اشتغال زایی یکی دیگر از امتیازات این رشته میباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ده فرمان پرتوآ: نيت راست، كردار راست،گفتار راست، ورز راست،فروتني،فاداري، فداكاري،جوانمردي،صبر،ايمان پاك
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)